IT-support för företag i Stockholm

Vi hjälper företag i olika storlekar med IT-support, där vi med fokus på kvalité och kundnöjdhet löser alla era IT-problem.

Kontakta oss

En kontaktväg för dina IT-Support ärenden

Vårt fokus är enkelt, vi ska lösa dina IT-problem. Genom smidiga kontaktvägar så som mejl, telefon, formulär och chatt.

Försöker vi skapa så smidiga kontaktvägar som möjligt för dig att få dina IT-ärenden lösta. Våra system finns tillgängliga på din dator för att smidigt koppla upp oss när problemet väl uppstår och stötta dig.

För oss är hög service och enkelhet en stor del av vårt arbete och vi erbjuder system i framkant för att säkerställa detta för dig. Detta betyder att vi jobbar med system för att säkerställa snabb lösningsgrad och transparens i vårt arbete.

Läs mer

En helhetslösning för din IT-miljö

Slipp lägga tiden på att bygga upp en supportfunktion med arbetsplatser, personal, system och utrustning. Där ni måste utbilda, säkerställa tillgänglighet och personal.

När ni i stället kan låta oss ta hand om hela åtagandet till en fast kostnad per användare. Detta skapar en tydligare månadskostnad med stor transparens på vad vi gör genom statistik över er IT.

Vi vill att ni ska känna er trygga över leveransen och vad ni får utav er IT-support. Därför ger vi er tillgång till en rapport som visar vårt arbete i IT-Supporten och era ärenden. Denna rapport är skapad för att ge insikter i ärendetyper, hantering och andra viktiga KPI:er. Allt för att skapa en trygg helhetslösning för alla era supportärenden.

Läs mer

Se hela vårt utbud av IT-Tjänster

Thalamus har ett brett utbud av roller inom IT. Här hittar du allt du behöver veta om de olika jobben.

Här hittar du allt som kan vara bra att veta om rollen så som arbetsbeskrivningar, hur en vanlig dag på jobbet kan se ut per roll, vanliga arbetsuppgifter. Vilken utbildning som krävs, lön och utvecklingsmöjligheter.

Läs mer om våra IT-tjänster

IT-utrustning

IT-produkter

Licenser

IT-säkerhet

IT-projekt

När du kontaktar oss

Rekryteringsprocess

1. Uppstart

Vi lyssnar på dina företagsbehov inom IT

2. Analys av tekniker

Tekniker analyserar din nuvarande IT-miljö

3. Offert / Implementationsplan

Offert för att klargöra förväntningar

4. Avtal / Start

Avtal skickas ut och vi skapar IT-harmoni

Vanliga frågor

Vad ingår i kostnaden för supporten?
En kontaktväg för att lösa alla era IT-ärenden.
IT-personal (Säkerställande av kompetens, kunskapsöverföring och tillgänglighet)
IT-System (Contactcenter lösningar, RMM-system, Felsökningsverktyg)
Knowledgebase (Företagsspecifik IT-lösningsbank för att säkerställa era IT-problem)
Varför Thalamus IT-support?
Genom att kontinuerligt jobba med arbetssätt, IT-kunskaper och kundservice har vi kunnat utveckla vår servicedesk till vad den är idag. Vi har med 20 års erfarenhet tagit inspiration av större företags IT-verksamheter för att skapa en IT-support i världsklass.

    Kontakta oss