IT-tjänster för ditt företag

Låt oss hantera hela eller delar av din IT-miljö, så ni kan lägga mer av tiden på er kärnverksamhet. Här säkerställer vi allt från support och drift till IT-lösningar.

Se våra IT-tjänster

Vad är IT-tjänster?

Med IT-tjänster så lämnar ni över ansvaret för ett specificerat IT-åtagande till oss. Detta kan vara hela eller delar av er support, drift eller olika IT-lösningar. Med det menas att vi tar ansvar för att tjänsten ska fungera med personal, verktyg och leverans. Där ni slipper att tänka på upplärningar, kostnader för system och personalfrånvaro. Vi levererar en tjänst som helt enkelt bara flyter på!

Vi lägger stor vikt i att anpassa våra IT-tjänster till våra kunder, att vara skalbar och kostnadseffektiva. Där priset bygger på antalet enheter, användare eller omfattningen av åtagandet. Vilket gör det enkelt för er att ha en mätbar kostnad för er IT.

Något som är väldigt viktigt för oss är transparent leverans och statistik av våra IT-tjänster. Därför har vi kontinuerliga uppföljningsmöten och öppna rapporter, för att ge er inblick i vår leverans och en trygg IT-Partner.

Läs mer

Grunden i er IT-miljö

Med Thalamus IT får du en grundplatta att bygga din IT på. Vi sätter in en SPOC (Single point of contact) som tar hand om alla era IT-ärenden. Oavsett om ni har andra IT-leverantörer och tjänster så ser vi till att ni bara behöver en kontaktväg.

Hos oss ingår system som Contact center lösningar, lagersystem och processer för att se till att er IT fungerar. Med en stabil grund kan ni sen bygga upp er IT efter behov och skala tillsammans med företagets utveckling.

Med oss får ni en långsiktig IT-partner som sätter sig in i hela er IT, då vi hanterar alla era IT-ärenden och hjälper er att kostnadseffektivisera.

Läs mer

IT-Tjänster efter behov

Oavsett vilken tjänst ditt företag behöver så är våra tjänster utformade efter företags standarder, heltäckande och passar små till stora företag.

När du kontaktar oss

Rekryteringsprocess

1. Uppstart

Vi lyssnar på dina företagsbehov inom IT

2. Analys av tekniker

Tekniker analyserar din nuvarande IT-miljö

3. Offert / Implementationsplan

Offert för att klargöra förväntningar

4. Avtal / Start

Avtal skickas ut och vi skapar IT-harmoni

Vanliga frågor

Vad ingår i kostnaden för supporten?
En kontaktväg för att lösa alla era IT-ärenden.
IT-personal (Säkerställande av kompetens, kunskapsöverföring och tillgänglighet)
IT-System (Contactcenter lösningar, RMM-system, Felsökningsverktyg)
Knowledgebase (Företagsspecifik IT-lösningsbank för att säkerställa era IT-problem)
Varför Thalamus IT-support?
Genom att kontinuerligt jobba med arbetssätt, IT-kunskaper och kundservice har vi kunnat utveckla vår servicedesk till vad den är idag. Vi har med 20 års erfarenhet tagit inspiration av större företags IT-verksamheter för att skapa en IT-support i världsklass.

    Kontakta oss